Informacja dotycząca Palestry

Szanowna Pani Mecenas, Szanowny Panie Mecenasie,

W związku z wytycznymi z Naczelnej Rady Adwokackiej,  Okręgowa Rada Adwokacka we Wrocławiu uprzejmie informuje,  że w dniu 10 stycznia 2022r. wszystkim adwokatom wpisanym w e-SOA została wybrana Palestra w formie elektronicznej, która będzie wysyłana  na najnowszy adres e-mail dodany do profilu danej osoby. Adwokaci, którzy chcieliby zmienić formę otrzymywania czasopisma Palestra muszą  w tym celu zalogować się do Panelu Adwokata. Aby otrzymać hasło należy  przejść następującą procedurę:

  1. Przejść pod adres https://panel.e-soa.pl
  2. W przypadku konieczności przejścia procedury pierwszego logowania wybrać przycisk dostępny na dole strony Pierwsze logowanie
  3. Po wybraniu typu konta i uzupełnieniu formularza następuje walidacja czy dana osoba widnieje w e-SOA.
    1. W przypadku pozytywnej weryfikacji użytkownik otrzymuje wiadomość e-mail na adres wpisany przed chwilą w formularzu zawierającą link do potwierdzenia pierwszego logowania.
    2. W przypadku negatywnej weryfikacji użytkownik widzi stosowny komunikat z prośbą o sprawdzenie wpisywanych danych lub kontakt z właściwą ORA.
  4. Po pozytywnej walidacji i potwierdzeniu pierwszego logowania w wiadomości e-mail użytkownik otrzymuje kolejną wiadomość z hasłem do zalogowania się do Panelu.

 

Zmiana sposobu otrzymywania Palestry w Panelu Adwokata

  1. Po zalogowaniu się do Panelu w górnym menu należy pod pozycją menu KONTO wybrać moduł Palestra.
  2. Jeżeli wyświetlony sposób wysyłki Palestry nie jest właściwy lub wpisane dane są nieprawidłowe należy wybrać przycisk  Modyfikuj dane.
  3. Po odpowiednim wskazaniu sposobu wysyłki Palestry – forma papierowa, elektroniczna lub brak Palestry (co oznacza nieotrzymywanie Palestry) należy wybrać widniejący w systemie adres lub wprowadzić całkowicie nowy i zatwierdzić zmiany.
    1. W przypadku wybrania formy elektronicznej i wprowadzeniu nowego adresu e-mail należy dodatkowo wskazać, czy e-mail powinien być widoczny lub niewidoczny. Widoczny oznacza, że dany adres e-mail będzie wyświetlał się w Krajowym Rejestrze Adwokatów i Aplikantów Adwokackich.

 

 Deklaracje dotyczące zmiany formy otrzymywania Palestry mogą być wprowadzane przez Państwa tylko do dnia 25 stycznia 2022r.