Komunikat w sprawie wsparcia technicznego dla Adwokatów

Szanowna Pani Mecenas,

Szanowny Panie Mecenasie,

 

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Adwokatów Okręgowa Rada Adwokacka we Wrocławiu wraz z firmą DELOS Systemy Komputerowe przygotowała dyżur wsparcia informatycznego skierowany do wszystkich Adwokatów należących do Wrocławskiej Izby Adwokackiej we Wrocławiu.

 

Aby zapobiegać wykluczeniu technicznemu znacznego grona Adwokatów oraz z powodu nasilenia się ataków internetowych w tym na usługi sieciowe, komputery oraz skrzynki email należące do Adwokatów Izby Adwokackiej we Wrocławiu, Okręgowa Rada Adwokacka wraz z firma DELOS Systemy Komputerowe wprowadza dyżury wsparcia technicznego które będą realizowane:

w dni robocze w godzinach od 1000 – 1500

– w dni robocze po godzinie 1500 oraz weekendy i dni świąteczne dyżury będą pełnione w trybie obsługi „nagłych wypadków”. Godziny takiego wsparcia technicznego w dni robocze realizowane będą od 1500– 2000 , a w dni wolne od pracy oraz święta realizowane będą od godziny 1100 – 2000.

 

Incydenty i inne pytania dotyczące zagadnień technicznych, a także pytania dotyczące bezpieczeństwa informatycznego można zgłaszać poprzez:

– adres email incydent@ora.wroc.pl

– telefonicznie pod numerem +48 534 999 992

– poprzez formularz umieszczony na stronie www  https://www.ora.wroc.pl/wsparcie-techniczne/

 

Wszelkie działania informatyczne będą realizowane poprzez teleporady lub poprzez połączenia zdalne z komputerami należącymi do Adwokatów. Połączenia zdalne realizowane będą tylko na życzenie osoby zgłaszającej problem poprzez dedykowaną aplikację TeamViewer. Aplikacja ta wykorzystuje szyfrowanie za pomocą metody 4096 RSA z wykorzystaniem wymiany klucza publicznego / prywatnego oraz 256-bitowego szyfrowania sesji AES. Ta technologia jest oparta o takie same standardy, jak w przypadku protokołu https oraz szyfrowania SSL i w pełni spełnia aktualne wymogi w zakresie bezpieczeństwa. Wymiana klucza również gwarantuje pełne zabezpieczenie danych.

 

W czasie realizowanych dyżurów technicznych firma DELOS Systemy Komputerowe będzie realizować wsparcie techniczne dostępne dla wszystkich Adwokatów należących do Izby Adwokackiej we Wrocławiu w zakresie:

–  możliwości zgłoszenia incydentu lub prób ataków internetowych na zasoby informatyczne należące do Adwokatów,

– wsparcia technicznego podczas trwania ataku oraz ograniczenia szkód spowodowanych takim atakiem,

– konsultacji technicznych z zakresu zabezpieczenia przez nieuprawnionym dostępem do danych należących do Adwokatów,

– konsultacji technicznych związanych z zabezpieczeniem danych, oraz wykonywaniem kopii bezpieczeństwa posiadanych danych,

– konsultacji technicznych dotyczących poprawnej konfiguracji urządzeń dostępowych do internetu,

– dodatkowo, aby przeciwdziałać wykluczeniu technicznemu części środowiska Adwokackiego firma DELOS będzie wspierać technicznie Adwokatów
w tematach związanych z obsługą portali zawodowych między innymi jak:

https://panel.e-soa.pl/

https://palestra.pl/pl/

https://rejestradwokatow.pl/adwokat